NieuwsHUKAs

Voor een nieuwe documentaireserie zijn wij op zoek naar een ervaringsdeskundige. In deze serie wordt in een van de afleveringen kort aandacht besteed aan de dermatologie van een donkere huid. Het blijkt namelijk dat huidziekten bij mensen van kleur vaak minder goed herkend worden, onder andere door gebrek aan onderzoek. Nu zoeken wij iemand die dit ook heeft meegemaakt. Dus een ervaringsdeskundige wiens huidprobleem niet goed werd herkend of behandeld, doordat hij of zij een persoon van kleur is. We zouden hier in dat geval graag meer over horen in een vrijblijvend kennismakingsgesprek en hopen dat we dan eventueel met een kort portret van jouw ervaring de urgentie van het probleem kunnen onderschrijven. Je kunt mij benaderen via het bestuur van de Huidkanker Stichting of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.