NieuwsHUKAs

Eucerin posten verbranding

De PGA (Professional Golf Association) Holland behartigt hun belangen door o.a. het geven van opleidingen voor teaching professional (golfleraar) en het organiseren van golfwedstrijden voor deze golfprofessionals.  Hiermee worden ongeveer 300 PGA professionals bereikt die tevens gevraagd worden hun leerlingen een beter bewustzijn bij te brengen dat zonbescherming (op latere leeftijd) huidkanker kan voorkomen.
De directeur van de PGA Holland, Frank Kirsten, verdeelt de zonnebrandcrèmes over de verschillende leslocaties via de PGA golfleraren.
Het logistieke deel vindt gefaseerd plaats vanwege de Corona maatregelen, de evenementen / scholingen die nu plaats vinden en de fysieke contactmomenten met elkaar.

HUKAs ondersteunt deze initiatieven / activiteiten zodat steeds meer buitensporters en buitenwerkers leren dat ‘smeren, weren, kleren’ van evident belang zijn voor je gezondheid. Je kunt de zon immers niet uitzetten en de simpele uitleg is ‘Huid verbranden = DNA schade = grote kans op huidkanker’.
Donateurs kunnen zich aanmelden via https://www.hukas.nl/doneer